top of page

קקטוסים מיסטיים - האם אתה מכיר את הכוחות והמשמעות הרוחנית שלהם?

עודכן: 21 בדצמ׳ 2022


קקטוסים מיסטיים

כיום זוהי עובדה ידועה כי גידול צמחים בעיקר סוקולנטים וקקטוסים בתוך הבית מביא יתרונות רבים.


לא רק שהם מטהרים את האווויר, הם גם יוצרים בעזרת הצבעים המרהיבים ומגוון הצורות שלהם סביבה של רעננות וחיים המסייעת בהפחתת לחצים והרגעת מתחים.


אבל האם ידעת שאנחנו יכולים לשפר את היתרונות הללו באמצעות בחירה וסידור נכון של צמחים בחללי הבית?

הטכניקה העתיקה של הפנג שואי יכולה להנחות אותנו כיצד לסדר צמחים בצורה מרחבית המזרימה אנרגיה חיובית.


קקטוסים וסוקולנטים - תורמים לבריאות שלנו

עבור חוקרים רבים זוהי אמת בלתי מעורערת כי סוקולנטים וקקטוסים הנמצאים במרחבים הפנימיים שלנו מביאים איתם יתרונות רבים לבריאות הפיזית והנפשית של בני הבית. קקטוסים וסוקולנטים בפרט, בתהליך הפוטוסינתזה, מוציאים לא רק חמצן, החיוני לנשימה, אלא גם משחררים מים בצורת אדים, מה שעוזר לשמר את הלחות בסביבתם ובכך מקלים על תפקוד הנשימה של מי שנמצא בקרבתם.


בנוסף, נמצא כי צמחים רבים יכולים לסייע בניקוי האוויר של תרכובות נדיפות המשתחררות על ידי אלמנטים שונים כגון שטיחים,בדים , ספרים, ציורים, ועוד.


הימצאותם של סוקולנטים וקקטוסים מיוחדים במרחבים הסגורים שלנו יכולה לשפר את מצב רוחנו. מחקר חדש קובע כי הסוקולנטים מגבירים את הריכוז המנטלי של עובדי המשרד ועל יד כך יש שיפור משמעותי בביצועים שלהם.


המשמעות היא שאם נעשה בחירה וסידור נכון של הצמחים לגידול בביתנו, נוכל להעצים את משיכת האנרגיה החיובית אליו ואיתה את ההרמוניה בבית.


הסוקולנטים על פי הפנג שואי

הסוקולנטים בדרך כלל הם בין המועדפים על ידי חסידי הפנג שואי למקם בתוך הבית. הם צמחים שעל ידי צבירת מים בעליהם מראים מראה ירוק עד ושופע. הם גם עמידים למדי ודורשים טיפול מועט, מסיבה זו הם נחשבים לצמחים המושכים אנרגיה חיובית של שפע.


עבור הפנג שואי, הצמחים הסוקולנטים המוערכים ביותר למשמעות רוחנית הם צמח ירקן, אלוורה, קקטוסים ואקווריה.


אם אתם מגדלים סוקולנטים בבית, טוב שתקחו בחשבון לא רק את קלות הגידול שלהם או את התנאים הסביבתיים שהם דורשים לכדי שהוא צמיחה בריאה, אלא גם את צורת העלים שלו והארומה של פרחיו.


עבור הפנג שואי, צמחים בעלי עלים מעוגלים ו/או ארומטיים מפעילים צ'י טוב ואם יש לכם גם פרחי קקטוס וסוקולנטים, אתם מוסיפים יתרון רוחני נוסף בשל צבעם.


כמו כל הצמחים, גם הסוקולנטים, למרות שהם אינם דורשים טיפול רב, דורשים מינימום תשומת לב ולכן אין לשכוח את תחזוקתם. כדי שהם ימלאו את תפקידם המפעיל או המגן, עליך לשמור עליהם בריאים ומטופלים, תוך מתן אהבה בטיפולם.


מי טוב יותר מהצמח עצמו שיגיד לנו אם הוא ממלא את הפונקציה שאנו מצפים ממנו. צמח שנשאר כבוי, חסר חיים למרות הטיפול שאנו נותנים לו הוא סימן שהוא ממוקם במקום הלא נכון או שמשהו לא בסדר באיזון האנרגיות.


זכרו שצמחים הם יצורים חיים שיש להם את היכולת לבטא דרך המראה שלהם כאשר סביבתם אינה הולמת.


לסיכום, גם אתם יכולים לרתום את האנרגיות המטהרות והמרפאות של היקום ע"י הכנסת סוקולנטים וקקטוסים אל המרחב הפנימי שלכם (תרתי משמע).


579 צפיות0 תגובות
bottom of page